Always Love You

My Mr.Perfect
Friday, 13 November 2015 | 20:21 | 0Love Letters


Hye korang.. Lama tak updates.. 
Today eyqa nak share ngan korang pasal diaa..
Nama dia Mohd Hussain Bin Hassan.. Cuba teka umur dia brape ?? Hehe..
Eyqa da kenal dia dah 1 tahun 2 bulan.. 
Eyqa syg diaaa.. Dia pandai jaga eyqa.. Pandai ambik hati eyqa.. Bila eyqa salah dia slalu tegur.. Sbb tu eyqa panggil dia Mr.perfect.. Bagi eyqa dia perfect.. Hehe.. But,, hubungan ktorang tak panjang pown.. Tapi eyqa tetap akan mencintai dia dalam diamm.. Eyqa slalu doakan kebahagiaan dia.. Bg eyqa.. Dia bahagia ckup buat eyqa bahagiaa.. Kalau ada jodoh.. Ada laa kan.. Kita tak tahu ape yg akan berlaku masa akan dtg.. Semua tu rahsia Allah.. Kita sebagai hamba dan sebagai pelakon kat dunia nie hanya kena ikot watak yg telah ditetapkan..  Allah adalah sebaik2 perancang 😊 
Mungkin kita kecewa hari ini.. Kita sakit hari ini.. Tu tak bermakna masa akan dtg kita akan turut kecewa dan sakit.. 
Kadang2 kita tercari2 mana perginya matahari.. Allah bg kita hujan dan kilat.. Rupa2 nyaa dia nak hadiahkan kita pelangi..
Assalamualaikum..


Older
MooD

♥Mencintai seseorang bukanlah bermaksud memilikinya. Jika kita benar-benar menyintainya, sesiapa sahaja pilihan dia, terimalah dengan hati yang terbuka dan doakan kebahagiaannya. Itulah cinta sejati♥ Jika kekasihmu mengkhianati atau meninggalkanmu, maka senyumlah . Sebab, orang yg seharusnya bersedih adalah dirinya . Kerana kamu hanya kehilangan orang yg tidak mencintaimu . Sedangkan dia telah kehilangan seseorang yang ikhlas menyayanginya ♥

About
Stuffie
Diary


♥Biodata♥

♥ Nurul Shafiqah Binti Masri
♥ Eyqa
♥ Taken ♥ Muhammad Abuzar Bin Ziatol Ihazair ♥
♥ 25.02.1996
♥ Hospital Selama,Perak
♥ Desa Mentari,Petaling Jaya
♥ 156 cm
♥ 45 kg
♥ Facebook : EyQa PyQa

Credits

Design : Mr Purple
BassCode : Nur Alya Haziqah
Photos : we♥it
Cursor : Ziera Sharplet
Host : Blogger
Boss : Mr. Google

♥ Selingkuh ♥